Velkommen til Ejby IF

Nyt medlem? Læs om vores forskellige afdelinger og hvad vi tilbyder hos Ejby IF.

Hvem er vi?

Tennisklubben i Ejby startede i 198? på initiativ af nogle Ejby borgere.

Daværende Skovbo Kommune stillede et areal ved boldbanerne i Ejby til rådighed for klubben, og i 198? etablerede klubben 2 baner med asfalt belægning.

I 198? blev der ovenpå asfalten etableret kunstgræsbaner med sandfyld - de baner, som vi spiller på i dag.
Fra starten var der stor interesse for tennissporten i Ejby, men nye tennisbaner i området og nye sportsgrene betyder, at tennisklubben i dag er en mindre afdeling under Ejby IF.
Men mindre er ikke altid dårligt - vi har en både sportsligt og socialt velfungerende klub, og med det mindre antal medlemmer går man sjældent forgæves, hvis lysten til en tennistime pludselig kommer over en.

Tennisbanerne kan bookes af alle medlemmer, når de er ledige. Der er ikke faste spilletimer og man kan spille så ofte man har lyst.

Banerne er åbne fra standerhejsning i marts/april og til omkring 1. oktober.

Er du/I interesseret i at spille tennis i Ejby, så kontakt en af bestyrelsen og få evt. en aftale om prøvetime.

VELKOMMEN TIL TENNIS I EJBY

Hovedsponsorer

Få de seneste opdateringer med på vores Facebook side.

Nyheder fra Ejby IF

Kommende Arrangementer