Velkommen til Ejby IF

Nyt medlem? Læs om vores forskellige afdelinger og hvad vi tilbyder hos Ejby IF.

KONTINGENT

Sommer kontingent (ca. 1/5 - 30/9):

Kontingent betales ved indmeldelse samt årligt ved sæsonstart (inden 1. maj). Hvert enkelt medlem betaler særskilt kontingent.

Ved indmeldelse oplyses navn, adresse, telefonnr, email-adresse samt fødselsdato for hvert medlem til foreningens kasserer på mail.

Kontingentet indbetales til foreningens bankkonto i Nordea:

Regnr. 2366, kontonr. 3494722843 eller på MobilePay 68904.

Kontingent satserne er:

0-11 år kr. 150,-

12-17 år kr. 250-

18- kr. 500,-

Det er tilladt medlemmer af klubben at medbringe gæstespillere - man kan ikke spille alene uden at være medlem. For hver gæst/gang betaler medlemmet til klubben:

0-11 år kr. 25,-

12-17 år kr. 50-

18- kr. 100,-

Gæsteprisen betales på MobilePay: 68904

Kontingentet giver adgang til ubegrænset brug af tennisbanerne. Børn kan dog kun reservere frem til kl. 17 på hverdage. Reservation af bane sker i kalenderbogen i klubhuset.
Der kan kun reserveres 1 time fremadrettet, dvs. man kan ikke reservere samme time i flere uger frem i tiden. Undtaget herfra er dog bestyrelsen og onsdagstræf.

Ønsker du at spille tennis i vintersæsonen henviser vi til Køge Tennis Klub eller Solrød Tennisklub.

Hovedsponsorer

Få de seneste opdateringer med på vores Facebook side.

Nyheder fra Ejby IF

Kommende Arrangementer